Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:

 

Szállítási módok:

SPRINTER Futárszolgálat Kft.:

A https://palmapest.hu oldalon megrendelt termékeket Szilágyi Tamás Péter EV megbízott partnere, a SPRINTER Futárszolgálat Kft. (továbbiakban Sprinter) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj minden termék mellett fel van tüntetve. Több termék vásárlása esetén a Kosár oldalon jelenik meg a teljes szállítási díj, amelyet a rendszer súly alapján számol ki.

A megrendelt termékeket a Sprinter feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a Sprinter futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a Sprinter futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a feladónak. Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Raklapos kiszállítás:

Lehetősége van raklapos kiszállításra nagyméretű növények rendelése esetén, vagy több pálma rendelése esetén az ország egész területén. A megrendelt növényeket kiszállítónk, az áru felvételt követő 1-3 munkanapon belül szállítja le Megrendelő részére. A kiszállító partner minden esetben a kiszállítást megelőzen telefonon egyeztet a vevővel. A feltüntetett raklapos árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi árat kell kérnünk a szállítótól. Erről szintén telefonon egyeztetünk a vevővel.

 

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat!

Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!

Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a korábban emailen megapkott számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk az info@palmapest.hu email címen.

A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.

 

Az elállás/felmondás visszaküldés


Ha elállsz ettől a szerződéstől, az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha  más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhe.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.


Köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Te viseled.

Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használat miatt következett be.

Ha kérted, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szerződéses szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén köteles vagy megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.


Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)

Ejárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár, vagy irreálisan alacsony ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.